Just Daydreame...

Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Τόση αχαριστία?!

Χθες λοιπόν μιλούσα με ένα πολύ καλό μου φίλο στο τηλέφωνο και αναλύσαμε πολλά θέματα... Σε κάποια από τα λόγια που έλεγε με έκανε να τρέμω γιατί είχε τόσο δίκιο... Με έκανε να γελάω επίσης και μου έφτιαχνε έστω και λίγο την διάθεσή μου...  
Αργότερα πιάσαμε ένα άλλο θέμα... Μου έφερε ένα παράδειγμα... εγώ και η φίλη μου η Κ. είμαστε πλέον έως και απελπισμένες μπορώ να πω... επειδή δεν είναι κάποιος εδώ να είναι το αγόρι μας... ο πρίγκιπας μας... 
Και ανοίχτηκα τόσο πολύ χθες στον Γ. κι αυτός σε εμένα μετά από περίπου 7 μήνες γνωριμίας... Ο Γ. λοιπόν πριν λίγο καιρό... όταν τον γνωρίσαμε εγώ και η Κ. ήταν κι αυτός στην δική μας "κλίκα". Μας τον γνώρισε η κολλητή μας η Ελ. ο οποίος Γ. είναι και ο κολλητός της Ελ. 
Έτσι λοιπόν μου εκμυστηρεύτηκε χθες πως όταν μας γνώρισε δεν είχε πρόβλημα να κάνει κάτι μαζί μας (με εμένα ή την Κ.) κι ότι ήμασταν ωραίες κοπέλες. Ο Γ. έχει πλέον σχέση. 
Και μου έφερε λοιπόν χθες ο Γ. το εξής παράδειγμα: Έχουμε η κάθε μία από ένα καράβι στη θάλασσα. Ένα εγώ ένα η Ελ. ένα η Κ. ένα η Ε. (η κοπέλα του). Το καράβι το δικό μου και της Κ. είναι δίπλα-δίπλα και το καράβι της Ε. πιο μακριά. Δίπλα από το καράβι το δικό μου και της Κ. είναι ένα ψαράκι και περιμένει να το πιάσουμε αλλά εμείς δεν κάνουμε τίποτα. Κι έτσι απλώνει η Ε. από μακριά το καλάμι της και το πιάνει αυτή. 
Όμως ο Γ. τότε ήταν αλλιώς. Το έχει παραδεχτεί κι ο ίδιος πως έχει αλλάξει. Τότε δεν σκέφτηκα ποτέ να τον δω κάπως αλλιώς. Τώρα δεν ξέρω αν θα μπορούσα αν δεν είχε κοπέλα. Πάντως θα το σκεφτόμουν διαφορετικά τώρα από ότι τότε.

Κι εδώ καταλαβαίνω την αχαριστία μου... 


Όμως του εξήγησα επίσης πως ίσως φταίει κι αυτός που δεν είπε τίποτα. Γιατί μάλλον κι εμένα και την Κ. μας πέτυχε πάνω στην αλλαγή που λέγαμε πως δεν πρόκειται ποτέ ξανά να πούμε σε κάποιον  πως μας αρέσει. Γιατί θέλαμε να το λένε εκείνοι για να δείξουν πως πραγματικά τους αρέσουμε και πως δεν τα έφτιαχναν μαζί μας μόνο και μόνο επειδή τους λέγαμε εμείς πως τους θέλαμε.


Σκεφτόμουν χθες όλα όσα είπαμε... Και κατάλαβα πως μάλλον ήμασταν αχάριστες... :/


Πως λοιπόν διορθώνεται αυτό?! 


Φιλιά πολλά!!! 
The NightWalker

6 σχόλια:

  1. έχω διαπιστώσει πολλές φορές ότι αν δεν κάνω εγώ κάτι, δεν πρόκειται να γίνει απολύτως τίποτα. Μη μετανιώνεις. Κοίτα να μάθεις απο ότι έγινε και να χαρείς που μπόρεσες να καταλάβεις.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλές φορές η αγάπη είναι δίπλα μας και δεν το βλέπουμε. Και όταν τελικά το καταλαβαίνουμε είτε είναι πολύ αργά είτε (σε εξαιρετικές περιπτώσεις) έχουμε ακόμη την ευκαιρία. Κι εγώ πολλές φορές σκέφτομαι ότι αν δεν κάνω την πρώτη κίνηση δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Αλλά επειδή με ξέρω καλά, μάλλον το δεύτερο θα γίνει. :P
    Αυτό που μπορώ να σου πω είναι να είσαι δυνατή και ο εαυτός σου και να προσπαθείς να κάνεις αυτό που σε κάνει ευτυχισμένη. Και σε καμία περίπτωση δεν σε κάνει αχάριστη το γεγονός ότι ήσουν για λίγο "τυφλή". Όλοι μας ήμαστε κάποτε. Keep your eyes and mind open. ^__^

    Φιλιά. :]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Weird fairy γλυκιά μου!! σίγουρα έχεις δίκιο!!! Ευχαριστώ!!!

    Escapist μου!! σίγουρα σε αυτό ταιριάζουμε!!! Ευχαριστώ πολύ!!! ^^

    Φιλιά παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Escapist, χωρίς πλάκα, όσο περισσότερο σε γνωρίζω, τόσα περισσότερα κοινά σημεία βρίσκω στις συμπεριφορές μας! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάλι πιστεύω ότι αν είναι να συμβεί κάτι, συμβαίνει από την αρχή και χωρίς πολλές εξηγήσεις ή άλλα άτομα που μπορεί να έκανε με εκείνα κάτι. Love just happens! Αυτό είναι και το όμορφο της υπόθεσης άλλωστε! όλα τα υπόλοιπα θα τα βρούμε, αργά ή γρήγορα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα συμφωνήσω απόλυτα! *Love just happends!* Καλώς σε βρήκα γλυκιά μου Αμέλια-τέλεια! :D <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα