Just Daydreame...

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Μια ιστορία... Μια ζωή...

Έχω ζήσει άπειρες φορές αυτό το συναίσθημα... Να αγαπώ κάποιον να θέλω να είμαι κοντά του να τον προστατεύω να τον νοιάζομαι να... να... να... όμως κρυφά. Χωρίς αυτός να ξέρει τι νιώθω για αυτόν. Και τι γίνεται όταν το μάθει?! συνήθως απαξιώνει να γυρίσει και να δώσει λίγη σημασία σε κάποια που μπορεί να κάνει τα πάντα για εκείνον. Δεν τον νοιάζει. Δεν τον νοιάζει πως θα νιώσω εγώ. Κι έτσι καταλήγω να πληγώνομαι. Δεν το βάζω όμως κάτω. 
                                                                          
Ξέρετε ακούω συχνά την φράση *δεν υπάρχει δεν μπορώ... Υπάρχει δεν θέλω*. Τι γίνετε όμως στην περίπτωση που εμείς θέλουμε κάτι πολύ όμως δεν μπορούμε να το έχουμε?! Καθόμαστε και περιμένουμε ανταπόκριση?! Κι αν δεν υπάρξει ποτέ ανταπόκριση?! Μου έχει τύχει πολλές φορές. Είναι κάπως άδικο όλο αυτό. Όπως είπε και η φίλη μας Escapist *είμαι πολύ ρεαλίστρια απλά πολλές φορές τυφλώνομαι...* Ναι τυφλωνόμαστε!!! Όλοι πιστεύουμε πως μπορούμε να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα. Ναι μπορούμε αν προσπαθήσουμε. Γιατί τίποτα δεν χαρίζεται σε αυτήν την ζωή. Όμως σε αυτόν τον τομέα των σχέσεων ίσως είναι πολύ πιο δύσκολο. Δυστυχώς.........   
   Ευχαριστώ πολύ Escapist για την ιδέα σου!!! ^^  Φιλιά πολλά!!! (πάμε για διάβασμα γιατίιιιιιιιι *εξετάσεις είναι θα περάσουν... Εμείς δεν ξέρω...* :Ρ )                                                                                                                                      

Μόνο έτσι μην καταντήσουμε για να περάσουμε... xD
Καλό διάβασμα Καλή αρχή Και καλή επιτυχία!!!
Φιλιά!!! 

11 σχόλια:

  1. Ολοσωστο!Τιποτα δεν χαριζεται στη ζωη!Πρεπει να προσπαθησουμε απο μονοι μας για να πετυχουμε εναν στοχο!
    Καλη επιτυχια στις εξετασεις!:)

    Υ.Γ.Το backround ειναι Θ-Έ-Ι-Κ-Ο!
    Kisses :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ το έχω ζήσει δυστυχώς...
    Γενικά, όταν εσύ αγαπάς κάποιον και θα μπορούσες να θυσιάσεις τα πάντα, αυτός δε νοιώθει το ίδιο. Έτσι γίνεται, δεν έχω ιδέα γιατί...:\
    Και σίγουρα δε συμφωνώ με τη φράση "Δεν υπάρχει δε μπορώ, υπάρχει δεν θέλω". Μου τη δίνει γιατί δεν ισχυεί! :|
    There is always hope, so keep dreaming. :]
    Ποτέ μην πάψεις να πιστεύεις ότι θα πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου όσο δύσκολο κι αν είναι.

    Φιλάκια. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νεραιδούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!!! ^^ <3 Και το Backround πρέπει να το ομολογήσω το είδα από μια φίλη στο facebook και μου άρεσε και το έβαλα... :)
    Escapist μου I know! δυστυχώς τα έχουμε περάσει και οι δύο αυτά και καταλαβαίνουμε η μία την άλλη. Απλά πρέπει να κατανοήσουμε πως αυτή είναι η ζωή. Και ναι!!! I promise!!! δεν θα παρατήσω ποτέ τα ονειρά μου και σε αυτό το θέμα θα κάνω και από την άλλη μεριά να υπάρχει ανταπόκριση. Ευχαριστώ πολύ!!! ^^ <3 Καλό βράδυ κορίτσια μου!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα..

    Δυστυχως πρέπει να κυνηγησεις κατι πολύ για να το αποκτήσεις !!!

    Στο ερώτημα τώρα τι γίνετε όμως στην περίπτωση που εμείς θέλουμε κάτι πολύ όμως δεν μπορούμε να το έχουμε, καθόμαστε και περιμένουμε ανταπόκριση ; Κι αν δεν υπάρξει ποτέ ανταπόκριση; δεν ξέρω και εγώ να σου απαντήσω... Ακόμη το ψάχνω...

    Όσο γι αυτό που λες ''Μου έχει τύχει πολλές φορές. Είναι κάπως άδικο όλο αυτό. '' ΠΟΣΟΟΟΟ σε νιώθω !!!!!!!!!!! Δεν ξέρεις !!!

    Υ.Γ= Τι εξετάσεις δίνεις ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη γλυκιά μου Ελευθερία πως πολλά κορίτσια νιώθουμε η μία την άλλη!!! Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα. Αλλά ας κάνουμε υπομονή... *Όλα έρχονται από εκεί που δεν τα περιμένουμε* :) Δίνω εξετάσεις Ιουνίου στο σχολείο. Άντε να δω τι θα δω. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν μένω!!! :) Καλώς σε βρήκα!!! Φιλιά πολλά!!! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπομονη λοιπον και καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έχω ζήσει πολλές φορές. Είναι πολύ άσχημο να μην υπάρχει ανταπόκριση. :/ Ξέρω πως νιώθεις και το μόνο που μπορώ να σου πω είναι: υπομονή.
    Κάποια μέρα, κάπου θα βρεθεί κάποιος που θα σ'αγαπήσει όπως εσύ!
    Καλή επιτυχία στις εξετάσεις γλυκιά μου!
    Καλή επιτυχία σε όλους εμάς τους μαθητές!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω πως πρέπει να συνεχίσεις και κάποια στιγμή θα βρεις κάποιον που θα το εκτιμήσει. Στο εύχομαι πάντως.
    Αλήθεια όμως έχεις σκεφτεί μήπως υπάρχει κάποιος εκεί έξω που θα έκανε τα πάντα για εσένα αλλά εσύ δεν τον έχεις προσέξει;

    Πανελλήνιες; Καλή επιτυχία!!!! Εύχομαι να πάνε όλα καλά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλήθεια Weird Fairy μου έχεις δίκιο. κάποια στιγμή!!! Αγαπημένη μου la romantique σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! ελπίζω σύντομα. όχι είναι αλήθεια... δεν ξέρω... ίσως και να υπάρχει κάποιος και να μην το ξέρω. Αν όμως υπάρχει γιατί δεν κάνει κάτι?! Τι μπορεί να φοβάται? Και για τις εξετάσεις κορίτσια μου ευχαριστώ!!! ^^ όχι δεν είναι πανελλήνιες. Απλές εξετάσεις. Φιλιά πολλά!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το συναίσθημα που περιγράφεις το έχω νιώσει κι εγώ...ιδιαίτερα άσχημη περίδος...
    Όμως σκέφτηκα αυτό που είπες κι εσύ..."Όπου υπάρχει 1 θέλω,υπάρχουν 2 μπορώ!"
    Φρόντισε να δίνεις πράγματα εκεί που ξέρεις πως θα εκτιμηθούν...
    Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!Άντε να δούμε τι θα κάνουμε κι εμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ πολύ Sweety μου!!! Θα ακολουθήσω σίγουρα όσα μου είπες και μάλλον ξεκινάω αμέσως τώρα!!! ^^ <3 Κι ευχαριστώ και για τις εξετάσεις!!! καλή επιτυχία και σε σένα γλυκιά μου!!! ^^ Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα