Just Daydreame...

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Μόνο εκεί που περνάω καλά!

Τι κάνεις όταν μια μέρα ξυπνάς και νιώθεις διαφορετικά?! Όχι για τα πάντα! Για την παρέα σου. Δεν περνάω τόσο τέλεια όσο κάποτε. Όχι δεν είμαι άτομο που βαριέμαι εύκολα! Αλλά αυτήν την στιγμή έχω ξενερώσει. Εντάξει καλά περνάω. Αλλά όχι όπως θέλω!
Δεν ξέρω τι άλλαξε. Δεν ξέρω τι βαρέθηκα. Ή μάλλον ξέρω! Είναι ορισμένα περιστατικά... Όταν τους λες "Άντε πάμε να κατέβουμε νωρίς γιατί θέλω να γυρίσω νωρίς" και σου λένε "ok! σε ένα τέταρτο" και μετά από τρία λεπτά πετάγεται ο ένας και λέει αποφασισμένος πως θα έρθει κι όλοι σηκώνονται αμέσως να φύγουμε! Και να ήταν μόνο αυτό... Έχουν υπάρξει πολλά παρόμοια! Φτάνει πια! Ως εδώ ήταν.
Δεν τους ανέφερα ότι με πείραξε αυτό που έγινε! Δεν τους μίλησα καθόλου για αυτό. Κι ούτε πρόκειται! Γιατί κάθε φορά που πάω να τους εξηγήσω κάτι που με έχει πειράξει (και δεν γίνεται συχνα) δεν καταλαβαίνω τίποτα! Το κάνω άδικα.
Συζητούσαμε με την Ελ. λίγες μέρες πριν σχετικά με το λύκειο του χρόνου. Που θα γνωρίσουμε νέα παιδιά και τα λοιπά. Της είπα πως του χρόνου και εγώ και η Κ. θέλουμε του χρόνου να βάζουμε καινούρια παιδιά στην παρέα. και θα ήταν ωραίο! Μου είπε με χαρά πως θα της άρεσε! Όμως πρώτα θα ήθελε να το συζητάμε και με τους υπόλοιπους για να αρέσει σε όλους. Κι αν δεν αρέσει σε κάποιους δεν θα είναι μέσα! Κάπως άσχημο! Κι εγώ τελικά της είπα πως δεν  θα σταματήσω να κάνω παρέα με ένα άτομο που δεν αρέσει σε εκείνους! Η συζήτηση έκλεισε!
Την επόμενη μέρα το συζήτησα με την Κ. που μοιάζουμε αρκετά σαν χαρακτήρες και θέλουμε τα ίδια πράγματα. Της ανέφερα και την συζήτηση που έκανα με την Ελ. μου είπε κάτι και είχε δίκιο. Πως ο Γ. σίγουρα δεν θα θέλει να εντάξουμε αρκετούς στην παρέα μας. Και τελικά μου είπε αυτό που σκέφτομαι κι εγώ τώρα: "θα είμαι εκεί που περνάω καλά" αναφερόμενη στις καινούριες παρέες! Δεν θέλουμε φυσικά να αφήσουμε την παλιά μας παρέα! Είναι αυτονόητο! αλλά όχι και να είμαστε και να μην περνάμε καλά. Γιατί και η Κ. δεν περνάει καλά. Δεν θα το συζητήσουμε. Θα μείνει έτσι. Είμαι σίγουρη. Γιατί δεν νομίζω να βγει κάτι.
Απλώς εγώ πήρα την απόφαση να είμαι εκεί που περνάω καλά. Χωρίς να αφήνω την παρέα μου όμως! Ελπίζω να μπορεί η παρέα μου να με κάνει να περνάω καλά. Κι όχι να περνάει μόνο αυτή καλά. Αύριο θα βγώ με την παρέα της Μ. και το αγόρι της. :) Το καλοκαίρι θα το περάσω σίγουρα στην Ηρακλείτσα (ένα μέρος κοντά στη πόλη μου). Εκεί θα λιώνω από το μεσημέρι ως το βράδυ!

Μόνο εκεί που περνάω καλά λοιπόν!
Φιλιά πολλά!  Καληνύχτα και καλό σας ξημέρωμα!
The NightWalker
Απλά πωρώθηκα! :Ρ

4 σχόλια:

  1. "Μόνο εκεί που περνάω καλά"
    ^ Αυτό ακριβώς είναι το μήνυμα. Αν δε περνάς καλά δεν υπάρχει λόγος να μένεις. Η ζωή είναι όμορφη, αν κάνεις τις σωστές επιλογές!

    Φιλάκια πολλά!:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Η δική μου παρέα, όπως τη θυμάμαι, δεν υπάρχει πια. Έχω ξενερώσει απίστευτα. =\
    Και το αποτέλεσμα; Δεν βγαίνω σχεδόν καθόλου. =\
    Ούτε γω τους μιλάω γι αυτά που με πειράζουν. Θα έπρεπε όμως.

    Καλύτερα όμως να πας εκεί που είναι καλύτερα για εσένα. Να περνάς καλά. ;)

    Φιλιά. ^__^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα είμαι εκεί που περνάω καλά

    Και εκεί να μείνεις ;)

    Δεν αξίζει να σε στενοχωρούν. Δεν είναι φίλοι μετά.

    Φιλιά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ με όλες σας! έχετε απόλυτο δίκιο! και σήμερα μου ζήτησαν να βγω μαζί τους. Αλλά αρχικά τους είπα πως δεν ξέρω και πως θα δω. Στην Κ. το είπα πως τελευταία δεν είμαι καλά. Στους άλλους όμως?! Τι δικιολογία να δώσεις? ότι δεν με αφήνουν?! ότι... ότι... τι?! τελικά αποφάσισα να πάω όμως πιο μετά. Έτσι θα καθίσω για λίγο. Κι αυτό πάλι δεν ξέρω πως θα είμαι! :) Ευχαριστώ παιδιά μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα