Just Daydreame...

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Πως γίνεται να αλλάζει τόσο εύκολα η διάθεση ενός ανθρώπου? Από την μια στιγμή στην άλλη... Εκεί που είσαι χαρούμενος ξαφνικά χωρίς λόγο μελαγχολείς... Τόσο εύκολα... Τόσο απλά... Και κάποια στιγμή φτάνεις σε κατάσταση που να μην ξέρεις τι θες... να μην ξέρεις πως να νιώσεις... Να νιώσεις όμορφα?! Να νιώσεις άσχημα?! Να χαρείς?! να λυπηθείς?! Να γελάσεις?! Να κλάψεις?! Να φωνάξεις?! να νευριάσεις?! να μην κάνεις τίποτα?! Να μείνεις άπραγη?! Κάπως έτσι νιώθω κι εγώ αυτόν τον καιρό... "Εφηβεία" μου έχουν πει... Πόσο ακόμα θα κρατήσει?! Πόσο ακόμα θα πρέπει να προσπαθώ να κάνω τους άλλους να νιώθουν υπέροχα και να τα καταφέρνω αλλά όταν πρόκειται για την δική μου κατάσταση να προσπαθώ και να προσπαθώ να πάρω αυτό που θέλω για να είμαι χαρούμενη όμως να αποτυγχάνω συνεχώς?! Μ'αρέσει να ζω όμορφα την εφηβεία... Περιμένοντας τα καλύτερα... Παίζοντας την πριγκίπισσα του παραμυθιού που περιμένει τον πρίγκιπα του παραμυθιού έχοντας από δίπλα της τις καλύτερες της φίλες να την προσέχουν... 
Καλή συνέχεια, The NightWalker

4 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Nightwalker, κατ'αρχάς καλώς ήρθες στον κόσμο της μπλογκόσφαιρας!
    Καταλαβαίνω πως νιώθεις, επειδή σε μια τέτοια κατάσταση είμαι κι εγώ.
    Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι υπομονή.
    Έχεις δίπλα σου άτομα που σε αγαπούν και θέλουν να είσαι χαρούμενη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι στην ίδια κατάσταση!:)
    Η εφηβεία είναι περίπλοκη περίοδος οπότε μην περιμένεις να έχεις συνέχεια το ίδιο συναίσθημα!Από στιγμή σε στιγμή θα αλλάξεις..χωρίς λόγο!
    Αλλά έτσι είναι..απόλαυσε το!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καθημερινά αυτό ζω... σήμερα ξύπνησα με μια διάθεση υπέροχη [αν διάβασες και επάνω] και ξαφνικά άλλαξε... και πάλι μετά το απόγευμα ξανά άλλαξε... όντως θα πρέπει να αρχίσω να το συνηθίζω! Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου νεραιδούλα! φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα