Just Daydreame...

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Boring Boring Boring...

Μια βαρετή μέρα ξεκινάει και κανείς δεν με έχει ειδοποιήσει... Ξυπνάω στις 8 η ώρα [και πρέπει να είμαι στο σχολείο στις 8.15- τρεχάτε ποδαράκια μου] τίποτα δεν με πτοεί... Ούτε καν η σκέψη ότι θα αργήσω... Είμαι πολύ ευδιάθετη μέχρι που... φτάνω στο σχολείο και εντελώς ξαφνικά... μετά την πρώτη ώρα η διάθεσή μου αλλάζει και αρχίζω να ΒΑΡΙΈΜΑΙ!! Δεύτερη ώρα αρχαία τρίτη πληροφορική και εκεί που η βαρεμάρα σου δεν έχει όρια έρχεται μια από το πουθενά την τέταρτη ώρα που κάνει έρευνα για το τι τρώει ένα παιδί στην ηλικία μας και πως νιώθει ψυχολογικά δίνοντάς σου ένα κατεβατό από 10 σελίδες ερωτήσεις και σου λέει συμπλήρωσε το και τελικά σου κάνει την μέρα ακόμα χειρότερα... Και τέλος ούτε καν στην γυμναστική δεν μπορείς να περάσεις ευχάριστα αφού την προηγούμενη ώρα ήρθε μια καθηγήτρια και σου έκανε τα νεύρα κρόσσια! Τέλος γυρίζεις σπίτι και περιμένεις να έρθει κάποιος να σου κάνει την μέρα να δείχνει λιγότερο βαρετή... Και τι δεν θα έδινα για να περάσουν οι επόμενες 6-7 ατελείωτες ώρες να πέσω για ύπνο στο ζεστό μου κρεβατάκι και να ξυπνήσω αύριο σε μια λιγότερο βαρετή μέρα... Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βαριέσαι να σηκώσεις μέχρι και το μικρό σου δαχτυλάκι?
Φιλιά The NightWalker 

2 σχόλια:

  1. Οι βαρετές μέρες δεν έχουν τελειωμό, το ξέρω...
    Το μυστικό είναι να αγνοείς τους κακοδιάθετους καθηγητές (Αν έχουν νεύρα ας τα κρατήσουν για τον εαυτό τους!) και να βρίσκεις πράγματα που σε κάνουν χαρούμενη-ένα γέλιο στο διάλειμμα, ένας έπαινος από ένα καθηγητή...
    Απλά χαμογέλα και θα δεις τα θετικά πράγματα να γεμίζουν τη μέρα σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ο καθηγητής περνάει κλιμακτήριο εγώ τι φταίω? Ευχαριστώ γλυκιά μου! =) καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα