Just Daydreame...

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Εγώ ο Γλάρος

Σε μισώ που δεν με κράτησες
 μακριά από τον κίνδυνο 
Σε μισώ που μ'αγαπούσες τόσο 
ώστε να μ'αφήσεις ελεύθερη
Σε μισώ που μου έδειξες  την άλλη όχθη
μα δεν μ'έσωσες καθώς πνιγόμουν 
Σε μισώ που έκλεγες για μένα κρυφά
Όσο εγώ ερωτευόμουν ένα ψέμα
Όσο ο καθρέφτης της ψυχής μου 
αντανακλούσε την απάτη
Θυμάσαι τα θολά νερά της λίμνης 
στα βουλιαγμένα απογεύματα του Αυγούστου?
Τότε που σ'αγαπούσα? 
Γλάρος εγώ 
κι εσύ ο πλαστουργός μου
Τι θέατρο! 
Τι ζωή! 
Σε μισώ
Είναι το μόνο μου πια κίνητρο 
να συνεχίσω να υπάρχω 
Εγώ ο Γλάρος...
Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια της Νίνας... Για όσους δεν έχετε ξανά ακούσει... πρόκειται για το έργο του Άντον Τσέχωφ "Ο Γλάρος"... σας παραθέτω κάποιες εικόνες από μερικά θέατρα που έχουν παιχτεί... πρέπει σίγουρα ή να το δείτε ή να το διαβάσετε...  Αύριο ίσως αναρτήσω μια μικρή περίληψη για το έργο αυτό!










The NightWalker

2 σχόλια:

  1. Η ρε ελεεινή. Αφού δεν το κατάλαβες γιατί κανείς σαν να είσαι άνθρωπος του πνεύματος :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -.-" μια χαρά το κατάλαβα Anime.Junkie
    και μου άρεσε... =)
    καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα